Τα «Στέκια» ρίχνουν αυλαία για την 3η σαιζόν, την εκπομπή που αγαπήσαμε! Αναμένουμε την 4η.
Στο τέλος της 3ης σαιζόν φτάνει η εκπομπή τα «Στέκια» – Η εκπομπή που αγαπήσαμε και αγκαλιάσαμε. Αναμένουμε τα επεισόδεια της 4ης σαιζόν!
Το τέλευταίο επεισόδειο της φετινής σαιζόν, θα έχει θέμα: «Η Καντίνα». Μην το χάσετε Την Πέμπτη 18/1/2018, ώρα: 20:00, στην ΕΡΤ2.
Το παλλόμενο φως της επιγραφής «ΑΝΟΙΧΤΟ» που θα συναντήσει κανείς σχεδόν σε όλες τις καντίνες είναι, το λιγότερο, ανακουφιστικό για κάθε ξενύχτη που αναζητά εναγωνίως ένα γρήγορο και νόστιμο «μεταβραδινό».
Μία νυχτερινή βόλτα στους κεντρικούς αλλά και πιο κρυμμένους δρόμους της Αθήνας θα επιβεβαιώσει ότι οι καντίνες ξορκίζουν εκτός από την πείνα και την μοναξιά που κυριαρχεί στο νυχτερινό τοπίο. Από τα μικρά πρόχειρα στημένα καρότσια μέχρι τα σύγχρονα «βρώμικα», οι καντίνες (είτε στηρίζονται σε ρόδες είτε πατούν στη γη) αποτελούν το στέκι που στεγάζει την ένοχη απόλαυση για την κατανάλωση μια αμαρτωλής λιχουδιάς την οποία αναζητούν όλοι τις τελευταίες ώρες της ημέρας που φεύγει και τις πρώτες, της ημέρας που έρχεται.
Οι καντίνες ξεχωρίζουν για την αισθητική τους. Εκκεντρικές μέσα στην απλότητά τους αδιαφορούν για την ύπαρξη του σερβίτσιου και του τραπεζομάντηλου των “καθώς πρέπει εστιατορίων” φέρνοντας σε επαφή τον πελάτη με το “αντικείμενο του πόθου του” χωρίς απολύτως καμία διαμεσολάβηση. Από την άλλη, οι άνθρωποι της καντίνας είναι πλήρεις: Υλικών και φαντασίας που διαθέτουν στο μαγειρικό τους οπλοστάσιο και εμπειριών από τις τόσες ιστορίες και περιστατικά που τους έχουν συμβεί στο πέρασμα των χρόνων. Ήρεμοι και ετοιμοπόλεμοι να ικανοποιήσουν από τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο με το φαγητό τους μέχρι και την πιο πεινασμένη ψυχή με τον καλό τους λόγο οι άνθρωποι της καντίνας θα κυριαρχούν πάντα σε κάποια ιστορία από τα ξενύχτια μας!
Τα “Στέκια” πραγματοποιούν ένα νυχτερινό γαστριμαργικό ταξίδι στις καντίνες της Αθήνας, συναντούν τους ανθρώπους τους, μαθαίνουν τα μυστικά του καλού “βρώμικου” και διαπιστώνουν ότι ένας ταξιτζής, μία δημοσιογράφος, ένας συγγραφέας και ένας Παοκτζής έχουν κάτι κοινό: Περιμένουν το ίδιο καρτερικά στην ουρά για ένα σάντουιτς με “απ όλα”!
«Τα Στέκια, Ιστορίες Αγοραίου Πολιτισμού»
H σειρά – ντοκιμαντέρ ”Tα στέκια” καταγράφει τις ιστορίες της πόλης μέσα από χώρο και χρόνο των τόπων μαζικής εστίασης. Οι χώροι που αποκαλούμε «Στέκια» δεν είναι μόνο κέντρα ομαδικής εκδήλωσης μέσα στο πλαίσιο των καθιερωμένων χρόνων, αλλά και φορείς της άγραφης ιστορίας της πόλης μέσα από την συνέχεια του χρόνου. Καταγράφοντας τις ιστορίες της πόλης, η σειρά συνθέτει τη «μεγάλη εικόνα» των ανθρώπων της σαν ένα σύγχρονο ψηφιδωτό, μέσα από την επιτόπια παρατήρηση που εμπλέκει τον θεατή σε άμεση, καθημερινή και ουσιαστική σχέση με τους χώρους και τους ανθρώπους που παρακολουθεί.
Η τηλεπτική σειρά – ντοκιμαντέρ «Τα Στέκια, Ιστορίες Αγοραίου Πολιτισμού», όπως είναι ολόκληρος ο τίτλος, του αείμνηστου Νικόλα Τριανταφυλλίδη συνεχίζεται στην ΕΡΤ2, σύμφωνα με την επιθυμία του, μετά πρόωρο χαμό του (μόλις σε ηλικία 49 ετών) τον Ιούνιο του 2016, που σκόρπισε θλίψη και συγκίνηση.
Τίτλοι των εκπομπών που σκηνοθέτησε στα στέκια ο Νίκος Τριανταφυλλίδης:
Το «Au Revoir», η «Παράγκα του Σίμου», το βίντεοκλάμπ, το γήπεδο, τα Δισκάδικο, το «Φιλολογικό Καφενείο», η ντισκοτέκ, η ταβέρνα, το Κουρείο, η πλαζ, το Μπαρ Κονσομανσιόν, η Λαϊκή Αγορά, το «Ρόδον», η Φωκίωνος Νέγρη, η Τρούμπα και η εισβολή του Ροκ Εν Ρολ στη Αθήνα του ’50 είναι τα Στέκια που επισκέπτεται η κάμερα της εκπομπής. Μέσα από ουσιαστικές αναφορές στον κινηματογράφο, τη λογοτεχνία, τις εικαστικές τέχνες, την αρχιτεκτονική και τη μουσική, καταγράφεται η μνήμη του αστικού τοπίου και η τέχνη της καθημερινής ζωής.
https://www.youtube.com/watch?v=QEgiiu5lUxI
Τα Στέκια «Το δισκάδικο»
Τα Στέκια «Ντισκοτέκ»
Τα Στέκια – Ροκ εντ ρολ, η εισβολή
Τα Στέκια – Ρόδον
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ O ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ
Γεννημένος στο Σικάγο. Σπούδασε κοινωνιολογία και επικοινωνία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του στη Διεθνή σχολή Κινηματογράφου του Λονδίνου.
Ήταν πολύπλευρος και πολυτάλαντος. Δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς αφού ήταν γόνος καλλιτεχνών (του σατυρικού καλλιτέχνη Βασίλη Τριανταφυλλίδη (Χάρρυ Κλυνν) και της Χαρίκλειας Μακρή, που ήταν χορεύτρια).
- Σκηνοθέτης κινηματογραφικών έργων, παραγωγός ταινιών, σεναριογράφος, σεναρίστας ραδιοφώνου, ραδιοφωνικός παραγωγός με την εκπομπή ”Αισθηματική Αγωγή” μέσα από τις συχνότητες ”Στο Κόκκινο” και ”902 αριστερά στα Fm”. Επίσης υπήρξε ραδ. παραγωγός στον πρώτο ιδιωτικό ραδιοφωνικό σταθμό TOP FM), ιδρυτής της οπτικοακουστικής εταιρίας «Astra Tv» (1995). Ιδιοκτήτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του συναυλιακού χώρου «Gagarin 205».
- Το 2002 εγκαινίασε τον θρυλικό συναυλιακό χώρο «Gagarin 205» (Λιοσίων 205).
- Το 2009 παραχώρησε την διαχείριση και το management του συναυλιακού χώρου «Gagarin 205» στον κινηματογραφικό παραγωγό και επιχειρηματία Λάμπρο Τριφύλλη. Ο ίδιος παρέμεινε στο σχήμα με την ιδιότητα του καλλιτεχνικού διευθυντή.
ΤΡΥΠΕΣ – ΔΕΝ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ Ν. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
- Σκηνοθέτησε σε ασπρόμαυρο super 8 mm φιλμ το video clip για το κομμάτι «Δεν χωράς πουθενά» του συγκροτήματος Τρύπες καθώς και ένα μικρού μήκους σουβενίρ από την συναυλία των Τρυπών στο club Marquee του Λονδίνου.
Οι Τuxedomoon στον Λυκαβητό Ντοκυμαντέρ – No Tears
Ντοκιμαντέρ-μαμούθ για το συγκρότημα Tuxedomoon με τον τίτλο No Tears. Τα γυρίσματα έγιναν με τη σκηνοθεσία του Νίκου Τριανταφυλλίδη, με αφορμή την επετειακή συναυλία του συγκροτήματος για τα δεκάχρονά τους στο Θέατρο Λυκαβηττού.
Ο Screaming Jay Hawkins στην Αθήνα Ντοκυμαντέρ – Ι put a spell on me
Το 1999, σε ηλικία 70 ετών, ο Αμερικανός μουσικός Screaming Jay Hawkins (Σκρίμιν Τζέι Χόκινς) επισκέφθηκε την Ελλάδα και έδωσε δύο συναυλίες μετά από πρόσκληση του Νίκου Τριανταφυλλίδη, ο οποίος και κινηματογράφησε αυτές τις συναυλίες. Όμως, αναπάντεχα, δύο μήνες μετά ο Χόκινς πέθανε. Στην ταινία, εκτός από το ντοκουμέντο του ταξιδιού του Χόκινς στην Αθήνα, υπάρχει σπάνιο υλικό από τις παλαιότερες εμφανίσεις του, καθώς και συνεντεύξεις ανθρώπων που τον έζησαν από κοντά. H ταινία απέσπασε το Πρώτο Βραβείο στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης και το Δεύτερο Κρατικό Βραβείο Ταινίας Τεκμηρίωσης στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης στα πλαίσια των Κινηματογραφικών Βραβείων Ποιότητας του ΥΠΠΟ.
Φιλμογραφία Νίκου Τριανταφυλλίδη:
- 90 χρόνια ΠΑΟΚ – Νοσταλγώντας το Μέλλον (2016 ντοκιμαντέρ)
- Τα Στέκια – Ιστορίες Αγοραίου Πολιτισμού (2014-2015 σειρά ντοκιμαντέρ) σενάριο , σκηνοθεσία , καλλιτεχνική διεύθυνση.
- Οι αισθηματίες (2014 , μυθοπλασία) σενάριο , σκηνοθεσία
- Screamin’ Jay Hawkins – Ι put a spell on me (2001, ντοκιμαντέρ) σκηνοθεσία, παραγωγή.
- Μαύρο γάλα (1999, μυθοπλασία) σενάριο, σκηνοθεσία, παραγωγή.
- Tuxedomoon, no tears (1998, ροκιμαντέρ) σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ
- Το παλτό (1997, τηλεταινία μυθοπλασίας) σενάριο, σκηνοθεσία, παραγωγή.
- Ράδιο Μόσχα (1995, μυθοπλασία) σενάριο, σκηνοθεσία, παραγωγή. Βραβεύτηκε με το Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη στα Κρατικά Βραβεία του ΥΠΠΟ. Το Ραδιο Μόσχα ταξίδεψε σε πολλά διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ.
- Dogs licking my heart (1993, μυθοπλασία μ.μ.) σενάριο, σκηνοθεσία, εκτέλεση παραγωγής, μοντάζ.
- Momus, amongst women only (1992, Μώμος μόνος μεταξύ γυναικών, ντοκιμαντέρ μ.μ.) σενάριο, σκηνοθεσία. Πρώτο Βραβείο Μυθοπλασίας στο 7ο Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας το 1993. Προβλήθηκε και σε διεθνή φεστιβάλ.